11.15.2005

Pembe İncimin Hikayesi...

Sizlere ilk önce bu kolye ile olan anımı anlatmak istiyorum. Manisa' ya eşimin ailesinin yanına gideceğim zaman oradakilere ve kayınvalideme takı yapıp götürmüştüm. Bu gördüğünüz pembe takıyı verdim ve çok beğenerek takmıştı. Hep beraber elticiğime oturmaya gittik. Çocuklar birden atladı kayınvalidemin boynuna ve yapmış olduğum kolye yerlere dağılmıştı. Üzülsek de sonuçta onlar çocuktu. Topladım dağılan kolyeyi ve geri getirmiş oldum.

Kursa başladığımda malzeme istediler ve bende yanımda bulunsun diyerek, dağılan kolyemi aldım. Hocamızın tarif ettiği kolye, kayınvalideme yapmış olduğum kolyedendi. O kadar şaşırdım ki, demek yine yapmak kısmetmiş dedim ve yaptım.
Bu yüzüğü de önceden yapmıştım.

Comments on "Pembe İncimin Hikayesi..."

 

Blogger Başak said ... (8:56 ÖÖ) : 

Elif selam,pembe incili kolyenin yapılısını anlatır mısın?Sevgiler.

 

Anonymous Adsız said ... (1:14 ÖS) : 

çok güzel olmuş elifciğim ellerine sağlık

 

Anonymous Adsız said ... (4:45 ÖS) : 

çok cici olmuşlar. zaten bu bloğu gezmeye bayılıyorum.
burcuboncuk
http://www.blogcu.com/BURCUBONCUK/

 

Anonymous Adsız said ... (1:01 ÖÖ) : 

elif selam osmanlı takısının yapılışının devamını anlatmak zor olacaksa . pembe incili kolyede olur. lütfeen

 

Anonymous Adsız said ... (8:20 ÖS) : 

slm elifce ben kedi merdiveni takisini yapmaya calistim ama yapamadim cünkiiiiii bastan nasil yapilir göstermemissin basi nasil yapiliyor yardimci olursan sevinirim tesekkürler ellerine saglik

 

post a comment