Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

Welcome to my craft world. Thanks to my husband and son :)

Powered by Blogger

11.15.2005

Boncuk Dünyası...

Bu örneklerimi sitemi ilk açtığım günlerde ana sayfama koymuştum. Şimdi sitenin köşelerinde bir yerlerinde kaldılar ve görünmüyorlar tahminimce. Sitemizin yeni ziyaretcileri için onları gün ışığına çıkarıyorum. Bol seyirler...

Bu bir şaheser mi desem bunda da mavi kedi gözü kullandım. Kesik deniz kabuğu kullandım oldukçada hoş oldu ve çok beğeni gördü. Ne yazık ki ben bunu takamıyorum, alışkanlık pek etmemişim hafif şeyler hoşuma gidiyor, kimisine de acayip yakışıyor. Bu kolyenin güzel bir elbisede harika duracağına yürekten de inanırım :)

Diğer takı çalışmların resimleri ve anlatımları için lütfen bu linke tıklayınız...

Comments on "Boncuk Dünyası..."

 

post a comment