Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

Welcome to my craft world. Thanks to my husband and son :)

Powered by Blogger

11.15.2005

Albüm Kaplama...

Bu çalışmamı kısaca anlatayım. Albüm arıyordum ve evlilik resimleri, nişan, kına, çeyiz derken bunları kapsaycak şık bir albüm aramıştım. Ne yazık ki bulamadım, bulduğum da bayağı pahalıydı. Düşündüm de kendim mi yapsam dedim. Uygun bir fiyata basit bir albümü alıp onu polar kumaş ile kaplamak en iyi yöntemdi. Elimde hazır fimo dan çiçek vardı. Onu da taktım harika oldu. İşte sonuç... Yalnız resmi iyi çekemedim üzgünüm...
Resimlerin devamı için Lütfen bu linke tıklayınız...

Comments on "Albüm Kaplama..."

 

Anonymous Adsız said ... (9:09 ÖS) : 

splendid blog! I'm definitely going to bookmark you! You may be interested in this football betting guide There's lots of information about football betting guide

 

post a comment