Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

Welcome to my craft world. Thanks to my husband and son :)

Powered by Blogger

11.15.2005

Yeşilli Takılar...

Yeşil kolyemi kursda yapmıştım. Baklava şeklindeki kolyemi de önceden yapmıştım. Hangi malzemeleri kullandığımı ve yapılışını gün içinde siteye ekleyeceğim. Her ikisini de çok seviyorum.

Resimlerin devamı ve yapılışı için bu linke tıklayınız...



MAVİ44 said...
ELİF ciğim 2.sine bayıldım.Çok sık ve sade ellerine sağlık
1/11/05 09:50

NAZLICA said...
Elif ne güzel takılar öğrenmişsin. Çok şık ikiside, devamını bekliyorum.
1/11/05 11:07

Berrin said...
ismek kurslarını ben de cok duydum ücretli mi acaba? Takılarını çok beğeniyorum devamını bekleriz efem :)
1/11/05 15:12
Elifce said...
Teşekkürler arkadaşlar...Hayır ücretli değil ama bu kurslara başlarken göze alacağın bazı noktalar var. Bunlar 50 kişilik bir sınıfta olma; ve biraz takı bilgisi şart çünkü hiç bilmeyenler ise, kalabalık oluşundan anlayamıyor ve öğretmenin 50 kişiye ders vermesi çok zor. Bu yüzden bilenler bilmeyenlere göstersin oluyor mecburen...Bilmem ne çıkardınız... Yani öğretmenin halini anlatsam işi çok zor.
1/11/05 16:02
sebboy said...
İki takı da çok güzel olmuş ellerinize sağlık
1/11/05 18:47
nsevil said...
ikiside harika ama ikincisine bayıldım.anlatabilirsen yapmak isterim doğrusu..
1/11/05 22:49
sennur said...
İkisi de çok güzel,ben de ikincisini daha çok sevdim.Bu teknik tele dizilerek değil galiba.İğne ipliklemi yapılıyor? Çok hoş gerçekten.Sevgiyle kal.
1/11/05 23:04

Comments on "Yeşilli Takılar..."

 

Anonymous Adsız said ... (2:02 ÖÖ) : 

arkadaşlar misinayla yapılıyo 2. kolye..misinaya dizerek aralarda çaprazlamalar yapıyorsunuz..aslında çok basit ama resimli anlatım olsa daha iyi olur sizin için tabi..

 

post a comment